Citypress-gr®

Επικοινωνήστε μαζί μας : email: citypress.gr@gmail.com

>ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ – ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΡΟΛΑ Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ

Posted by defactogr στο 6 Δεκεμβρίου, 2008

>
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΡΦΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ

Καραμανλής σε Ρίζο: Έχω απαλλαγεί από τα βαρίδια

Ο Δημήτρης Ρίζος υποστήριξε ότι στη Βουλή τον επιδοκίμασαν και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, ενώ δέχτηκε και τις ευχαριστίες της κυβέρνησης – κι όχι κάποιου δευτεροκλασάτου στελέχους, αλλά του ίδιου του πρωθυπουργού!

«Μου τηλεφώνησε ο ίδιος. Το προηγούμενο Σάββατο. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Ήταν στο γραφείο του. Εκείνο που μου είπε πρώτη φορά ήταν: ‘‘Είχες δίκιο γι’ αυτά που έγραφες. Έχω καταλάβει λίγο αργά τα βαρίδια. Έχω απαλλαγεί από τα βαρίδια’’. Του λέω: ‘‘Αυτό μου αρκεί, χαίρομαι πολύ. Αυτό μου αρκεί’’».

Το πρωθυπουργικό τηλεφώνημα σε ένα μάρτυρα που πάει να καταθέσει για σκάνδαλο είναι μεγάλη είδηση. Αλλά, σαν να επικράτησε γενικός δημοσιογραφικός παραλογισμός, οι συνάδελφοι που «ανέκριναν» τον Δημήτρη Ρίζο πιο σκληρά από την Επιτροπή της Βουλής, επικέντρωσαν τις ερωτήσεις τους στα ονόματα των υπουργών που «κάρφωσαν» τον Ρουσόπουλο. Κανείς δεν σκέφτηκε (;) ότι ο Καραμανλής δεν θα έπαιρνε τον μάρτυρα για να τον… συγχαρεί για τα γραπτά του, αλλά στην καλύτερη περίπτωση για να μάθει τι θα καταθέσει, και στη χειρότερη για να του ζητήσει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός με τα… «βαρίδια». Κι όμως ο Ρίζος στο δελτίο του Alter επανέλαβε ότι δέχθηκε τηλεφώνημα και δεν δίστασε να πει: «Μιλάω με τον πρωθυπουργό. Πάντα μιλούσα».

Εξάλλου, ως προς τις προσπάθειες συσκότισης για το ενώπιον της Επιτροπής αν αναφέρθηκε στο όνομα του Ρουσόπουλου, ο Ρίζος επανέλαβε στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη ότι το ανέφερε ξεκάθαρα.

Τέλος, αντί να λυγίσει στην πίεση, προειδοποίησε ότι δεν έχει παίξει το τελευταίο του χαρτί. Στη συνομιλία του με τον Νίκο Κακαουνάκη διευκρίνισε ότι «εδώ έχουμε μια Εξεταστική. Αν φτάσουμε σε Προανακριτική όπου θα αναζητηθούν ευθύνες υπουργών και με καλέσουν, θα πω και τα ονόματα που μου ζητάνε».

Δεν θα χρειαστεί όμως να δείξει πάλι τη συνέπειά του. Μετά την πρώτη παρέμβαση, ο πρωθυπουργός έδωσε εντολή στην Εξεταστική Επιτροπή να κατεβάσει τα ρολά και να ολοκληρώσει άρον-άρον τις εργασίες της. Ο πανικός του Μαξίμου πλέον δεν κρύβεται. Η κυβέρνηση βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της πολιτικής της στάθμης και ο πρωθυπουργός έδωσε εδώ και μέρες εντολή να κλείσει πάση θυσία η Εξεταστική Επιτροπή, να βγει το πόρισμα νωρίτερα και από τις 15 Δεκεμβρίου και να τελειώσει η συζήτηση για το θέμα, με αποχή από τυχόν πρόταση της αντιπολίτευσης για Προανακριτική Επιτροπή.

Σχολιάστε