Citypress-gr®

Επικοινωνήστε μαζί μας : email: citypress.gr@gmail.com

>ΜΠΟΥΖΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΤΟ ΠΑΓΩΤΟ….

Posted by defactogr στο 15 Απριλίου, 2009

>

Την περασμένη Κυριακή, είπαμε να κάνουμε μια βόλτα με τη γυναίκα μου προς την Καβάλα. Είμαστε από τη Δράμα. Ξεκινήσαμε μετά το φαγητό, ωραία μέρα, ωραίος ήλιος, καλή θερμοκρασία. Πήγαμε πρώτα για καφέ σε ένα μαγαζί στο κάστρο, όπου έχεις θέα όλη την πόλη της Καβάλας. Ωραία πόλη. Οι γνωστές τιμές στους καφέδες.
Αργότερα κατεβήκαμε για βόλτα στην παραλία και είπαμε να φάμε κι ένα παγωτό σε ένα από τα παραλιακά μαγαζιά που είναι και αρκετά. Καθήσαμε σε ένα μαγάζι που έχει μια γερμανική φίρμα, της οποίας το όνομα μου διαφεύγει τώρα. Αλλά δεν έχει σημασία. Σκοπός μου δεν είναι να διασύρω, αλλά να πω για την παρανόηση που έχει πιάσει την ελληνική αγορά. Η γυναίκα μου πήρε ένα χωνάκι με δύο μπάλες, κι εγώ ένα μπολ με τρεις μπάλες. Παγώσαμε στην κυριολεξία όταν είδαμε τον λογαριασμό: 13,75 παρακαλώ! Και χωρίς καμία απολύτως γαρνιτούρα!!! Ούτε ένα μπισκοτάκι που λένε, ούτε λίγο σιροπάκι! Τίποτα από αυτά! 2,75 κόστος μια μπάλα παγωτού!!!!!
Μετά λέμε για τον φραπέ που έχει 3,5 ευρώ ή τον καπουτσίνο που στη Δράμα τον πουλάνε 4 ευρώ!!!!!
Πόσο ζυγίζει μια μπάλα παγωτού? 200 γραμμάρια? Αν τα 200 γραμμάρια έχουν 2,75μ, τότε πόσο έχει το κιλό?
Τι πουλάνε στην τελική δηλαδή? Χρυσάφι?
Αλλά, φυσικά, φταίμε όλοι εμείς, που με τη στάση μας και την συμπεριφορά μας ενισχύουμε αυτό το σάπιο και παρακμιακό σύστημα της κερδοσκοπίας, της ρεμούλας, της απάτης!

Θανάσης – Αναγνώστης

Σχολιάστε